Produkta sertifikācija, atbildīgā persona kosmētika, Atbilstības deklarācija, CE marķējums, ES atbilstības sertifikāts, kosmētikas produkti Kosmētikas izstrādājumu paziņojumu portāls – CPNP, Regula (EK) Nr. 1223/2009 Kosmētikas produktu drošības ziņojums (CPSR) Eiropas Savienības sertifikācijas reģistrācija, pārtika kontaktmateriāli, pārtikas iepakojums

Augu kosmētika, dabīga, organiska.

Eiropas Savienības Regula 1223/2009 par kosmētikas 

Pasaules kosmētikas tirgus 2020. gadā tika novērtēts 307,69 miljardu ASV dolāru apmērā, un tiek prognozēts, ka līdz 2027. gadam tas pieaugs līdz 463,5 miljardiem ASV dolāru.

 

Milzīgo pieprasījumu pēc kosmētikas ietekmē cilvēku informētība par kosmētikas sniegtajām priekšrocībām ādai, matiem, kas ir palielinājis vidējos izdevumus par kosmētiku.

 

Pieprasījumu palielina arī kosmētikas līdzekļu, piemēram, saules aizsargkrēmu, nakts krēmu ādas atjaunošanai un atsvaidzinošu sejas aerosolu, pieaugošā tendence, jo kosmētika kļūst drošāka.

 

Pamatojoties uz ziņojumā minēto produktu kategoriju segmentu, paredzams, ka visstraujāk pieaugs ādas kopšanas produktu kategorija, jo daudzas ādas problēmas, piemēram, piesārņojums, aizsardzība pret saules iedarbību un stress darbavietā, kas sasniedz gandrīz epidēmijas līmeni, veicina interesi par ādas kopšanas produktiem.

 

Pieaug arī vajadzība pēc veselības un kopšanas līdzekļiem, kā arī sociālo plašsaziņas līdzekļu spēja ātrāk paplašināt un informēt patērētājus un jauno tehnoloģiju spēja vienkāršot neparasti sarežģīto izvēli, ar ko patērētāji saskaras, strādājot ar ādas kopšanas zīmoliem.

 

Āzijas un Klusā okeāna reģions tiek uzskatīts par visstraujāk augošo tirgus reģionu, jo pieaug bažas par veselību un higiēnu, personīgā pievilcība, pieaug pieprasījums pēc dabīgiem un bioloģiskiem skaistumkopšanas produktiem un daudzi citi. Ķīna, Japāna, Dienvidkoreja un Indija joprojām ir galvenie kosmētikas tirgi pasaulē.

 

Arī Eiropas Savienības valstis un ASV joprojām ir augošs tirgus, taču tajos tiek pārdota augstākas klases kosmētika.

 

Paredzams, ka prognozes periodā līdz 2026. gadam visstraujāk pieaugs tiešsaistes segments. E-komercijas priekšrocības ir ne tikai uzņēmumiem, bet arī klientiem izmaksu un plašā izvēles iespēju klāsta ziņā.

 

Turklāt tiešsaistes izplatīšanas metode ir piesaistījusi jaunus klientus, jo visā pasaulē pieaug pieprasījums pēc kosmētikas. Modes un izklaides industrijas izaugsme lielākajās un jaunattīstības valstīs, tostarp ASV, Francijā un Dienvidkorejā, ir palielinājusi pieprasījumu pēc kosmētikas.

 

Lietotāji visās valstīs ražo un pērk arvien vairāk augu kosmētikas, un paredzams, ka pasaules augu kosmētikas tirgū būs augsts saliktais gada pieauguma temps.

Ievērojams tiešsaistes iepirkšanās portālu skaita pieaugums un viedtālruņu izplatība visā pasaulē ir ļāvusi tirgotājiem pārdot savus personīgās higiēnas produktus, tostarp augu kosmētiku, izmantojot tiešsaistes kanālus, kas ļauj patērētājiem salīdzināt un apkopot informāciju par personīgās higiēnas produktiem, tostarp augu kosmētiku, un sniegt vērtīgas atsauksmes. Turklāt tirgus dalībnieki ir sākuši pārdot savus produktus, izmantojot tīmekļa portālus, un tas patērētājiem nodrošina iepirkšanās ērtības tiešsaistē, kas savukārt veicina augu kosmētikas tirgus izaugsmi prognozētajā periodā.

 

Augu kosmētikas produktu augstās izmaksas būs galvenais izaicinājums augu kosmētikas tirgum prognozētajā periodā. Augu kosmētikas produktu ražošanas izmaksas ir salīdzinoši augstākas nekā citu alternatīvu produktu ražošanas izmaksas, jo šo produktu ražošanai ir nepieciešams liels darbaspēks. Ražotāji šo produktu ražošanā bieži izmanto augstas kvalitātes izejvielas, jo valdības ir noteikušas stingrus noteikumus augu kosmētikas produktu ražošanai. Šo izejvielu cenas ir augstas, kas savukārt ierobežo tirgus izaugsmi.

 

Augu kosmētikas tirgus ir sadrumstalots, un, lai konkurētu tirgū, pārdevēji izmanto izaugsmes stratēģijas, piemēram, paplašinot produktu līnijas un inovatīvus piedāvājumus.

 

Lielākā augu kosmētikas tirgus daļa 2020. gadā piederēja ādas kopšanas segmentam. Šis segments prognozētajā periodā turpinās ieņemt lielāko tirgus daļu. Šā segmenta izaugsmi var skaidrot ar augošo pieprasījumu pēc personalizētiem augu izcelsmes ādas kopšanas līdzekļiem attīstītajās valstīs, piemēram, ASV, Kanādā un Eiropas Savienībā, kur patērētāji ar augstiem ienākumiem tērē naudu augstākās kvalitātes un luksusa augu izcelsmes ādas kopšanas līdzekļiem.

Āzijas un Klusā okeāna reģiona valstis ir kļuvušas par lielāko ienesīgāko augu kosmētikas tirgus reģionālo segmentu; prognozētajā periodā līdz pat 40 % no tirgus pieauguma nodrošinās Āzijas un Klusā okeāna reģiona valstis. Šā reģiona izaugsmi var skaidrot ar pieaugošajām rūpēm par personīgo higiēnu un labsajūtu un pieaugošo skaistumkopšanas salonu skaitu. Ķīna un Japāna ir galvenie augu kosmētikas tirgi Āzijas un Klusā okeāna reģionā. Turklāt dažādi e-komercijas pakalpojumu sniedzēji šajā reģionā piedāvā atlaides, iegādājoties tādus produktus kā augu kosmētika. Šādi piedāvājumi, visticamāk, veicinās augu kosmētikas pārdošanu tiešsaistē prognozētajā periodā.

 

Kosmētikas un veselības produktu pasaulē terminus “dabīgs” un “bioloģisks” bieži izmanto savstarpēji aizvietojami, taču tie nav viens un tas pats.

“Dabīgs” ir viens no populārākajiem terminiem mūsdienu skaistumkopšanas nozarē, un dabīgu ādas kopšanas līdzekļu tirgus strauji attīstās. Termins “dabīgs” attiecas uz to, kas ir produkta sastāvā. Dabīgiem produktiem jābūt no dabīgiem avotiem, kas iegūti no augiem, minerāliem un ziediem, nevis mākslīgiem.

Atšķirībā no “dabīgs” termins “bioloģisks” attiecas uz veidu, kādā produkts un tā sastāvdaļas ir audzētas. Bioloģiskā lauksaimniecība ir “sistēmisks” saimniekošanas veids, kas sadarbojas ar dabu, lai labvēlīgi ietekmētu augsni, ekosistēmas, dzīvniekus un cilvēkus.

 

Praksē tas nozīmē audzēšanu bez mākslīgā mēslojuma, mazāk pesticīdu un veselīgāku augsni, saimniekojot tā, lai zeme atjaunotos.

 

Ja jums ir nepieciešams laist kosmētikas līdzekli Eiropas Savienības vai Apvienotās Karalistes tirgū, sazinieties ar mūsu ekspertiem. Mūsu dienestā ir Eiropas kosmētikas līdzekļu vērtētājs.

 

Augu kosmētika, dabīga, organiska.