Kļūdas tehniskās dokumentācijas nodrošināšanā, standarts EN 60204-1.
Mašīnbūves produktu tehniskā dokumentācija bieži vien nav izstrādāta galamērķa valsts valodā.
Nopietna problēma ir korpusu, mezglu, vadības ierīču un komponentu identifikācijas trūkums, kā arī neatbilstība starp identifikāciju uz mašīnas un tehniskajā dokumentācijā.
Bieži novēro sliktu korelāciju starp rasējumiem un citu tehnisko dokumentāciju, vadu numerāciju, ierīču identifikāciju utt. Dažreiz hidrauliskās barošanas shēmās tiek izmantoti citi atsauces identifikatori elektriskajiem rasējumiem tām pašām ierīcēm.
Automātiskā barošanas atslēgšana (ADS) bieži vien nav apstiprināta ar dokumentāciju un testēšanu, kā rezultātā netiek noteiktas jebkādas potenciālas problēmas ar ADS.
Vadu identifikācija bieži vien ir nepietiekama vai nav vispār. Identifikācijas trūkums ir drošības problēma un var palielināt dīkstāves laiku, kas apgrūtina kļūdu meklēšanu. Identifikācija ir nepieciešama gan vadam, gan spailēm, un tai jāatbilst tehniskajai dokumentācijai (rasējumiem).
EN 60204 prasa īpašu dokumentāciju par pārbaudi un testēšanu, bet tā reti kad ir pieejama. To vai nu ignorē ražotājs, vai arī tā netiek nodota galalietotājiem.
Mašīnu mezglu veidojošās detaļas piegādā dažādi ražotāji, taču viena persona ir atbildīga par mezgla atbilstību kopumā, tostarp par tehniskās dokumentācijas sagatavošanu, kas ne vienmēr notiek.
Kad iekārtas tiek modificētas, pārvietotas vai remontētas, pārbaudes un testi reti tiek atkārtoti, tāpēc nav iespējams pārliecināties, ka tās ir drošas ekspluatācijai.
Bieži lietotā terminoloģija nav pazīstama galalietotājam, ASV un Eiropas Savienības termini vienam un tam pašam elektriskajam aprīkojumam var atšķirties, kas rada neskaidrības, kas var būt bīstamas.
EN 60204 Mašīnu drošība. Mašīnu elektriskās iekārtas. 1. daļa. Vispārīgās prasības arī prasa, lai ISO 13849-2 (Mašīnu drošība — Drošībai svarīgas vadības sistēmu detaļas. 2. daļa: Projektēšanas un validācijas principu piemērošana) validācija kļūtu par daļu no iekārtas dokumentācijas. Šī validācija tiek sniegta reti, un, kad to pieprasa, izrādās, ka lielākā daļa piegādātāju nav veikuši ISO 13849-2 validāciju. Tāpēc nav iespējams pretendēt uz atbilstības prezumpciju, ievērojot šo standartu.
Neskatoties uz to, ka drošības standarti, kas saistīti ar mašīnu sistēmām, tika publicēti pirms daudziem gadiem un joprojām tiek atjaunināti, iekārtu ražotājiem joprojām ir grūti pareizi izprast un īstenot to prasības. Statistika par nopietniem un letāliem nelaimes gadījumiem Eiropā liecina, ka joprojām ir nepieciešami pasākumi, lai uzlabotu mašīnu drošību.